Program

Program

Pobierz pełną agendę spotkania

8:50 - 11:10

Sesja otwierająca

Sala A – panel otwierający wydarzenie (8.50 – 11.10)
7 nawyków skutecznego i angażującego menedżera nowoczesnego centrum medycznego.
Łukasz Laskowski, Poziom 4
Dlaczego nie potrzebujesz sztucznej inteligencji?
Marcin Fiedziukiewicz, kliniki.pl
Miłość niekoniecznie od pierwszego wejrzenia – co zrobić, aby pacjenci nas odkryli, pokochali i zostali z nami na długo?
Dorota Gładkowska, Case Consulting
Cześć, chętnie Cię poznam, czym się zajmujesz, jak możemy sobie pomóc? – sesja networkingowa dla uczestników konferencji
Dorota Gładkowska, Case Consulting

11:10 - 11:40

Przerwa

11:40 - 13:10

Sesja tematyczna I

Sala A – kompetencje menedżerskie
(11.40 – 13.10)
Sala B – prawo w placówce medycznej (11.40 – 13.10)
Sala C– świadczenia
NFZ
(11.40 – 13.10)
Sala D – pacjent komercyjny
(11.40 – 13.10)
Co mówi o Tobie Twój zespół, kiedy wychodzisz z pokoju? – 5 poziomów zarządzania placówką medyczną.
Łukasz Laskowski, Poziom 4
Rozwój placówek medycznych zgodnie z prawem - przepisy na sukces.?
Marta, Byzdra-Pawlak, F/K LEGAL
Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym
mec. Marta Woś, F/K LEGAL
Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?
Anna Martens, OnData
Od Wizji do Rzeczywistości. Jak wdrażać zmianę i osiągać cele?
Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting
Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta – jak wdrożyć w nowe przepisy?
Helena Wloka, AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe 
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna obowiązkiem świadczeniodawcy na przykładzie rozwiązań Eurosoft.
Marek Żołnowski, Eurosoft
Poznaj "GABI„ – pożegnaj nieodwoływane wizyty oraz przywitaj zadowolonego i przygotowanego pacjenta. Anna Banaszkiewicz-Rosińska, eGabinet
Od kompetencji do fachowości. Radzenie sobie z obowiązkami szefa.
dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING
Odpowiedzialność prawna lekarza i podmiotu leczniczego – podstawy odpowiedzialności i możliwe konsekwencje na praktycznych przykładach.
dr n. pr. Bartosz Pawelczyk – radca prawny, Natalia Paradowska – radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik
Zmiany systemowe w realizacji umów z Funduszem– wybrane zagadnienia. mec.
Marta Woś, F/K LEGAL
Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.
Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener biznesu

13:10 - 13:40

Przerwa

13:40 - 15:10

Sesja tematyczna II

Sala A – zarządzanie w ochronie zdrowia (13.40 – 15.10)
Sala B – kadry w placówce medycznej
(13.50 – 15.10)
Sala C – cyfryzacja podmiotów leczniczych (13.50 – 15.10)
Sala D – bezpieczeństwo i efektywność finansów (13.50– 15.10)
Inspirujesz, motywujesz, czy demotywujesz? - o budowaniu motywacji Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting
Optymalne formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa cywilnoprawna czy kontrakt? 
Małgorzata Bernatek, SMOK Kancelaria Prawna
Pacjent w centrum cyfrowej ewolucji – jak prawidłowo prowadzić i udostępniać EDM? Jakie możliwości kryje Internetowe Konto Pacjenta i mobilna aplikacja mIKP?

Agnieszka Rudnicka-Szymczak, Centrum e-Zdrowia
Co po pracy? – czyli sukcesja lub sprzedaż placówki medycznej.
Krzysztof Kozik – radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik
Aktualne programy dofinansowania dla sektora ochrony zdrowia – podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków.
Helena Wloka, AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe 
Dobrostan pracownika. Czym jest, jak go kreować i jakie ma znaczenie dla całej organizacji i jej wyników? Katarzyna Kuligowska, Trener BizensuTaniej, szybciej, sprawniej - rozwiązania informatyczne w zarządzaniu placówką medyczną. Dyskusje i śpiewy
Robert Owsiany, Medyc
Nest Bank – bank dla profesjonalistów. Maciej Kaminiecki, Nest Bank
Dlaczego lean management pasuje do medycyny?
Grzegorz Koczor, Fundacja Lean Healthcare Polska
Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?
Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener
Digitalizacja usług medycznych, czyli czego oczekują różne pokolenia pacjentów. Anna Martens, OnData MartensStrategie prawno-podatkowe. Droga do sukcesu poprzez przejście na najlepszą formę prawną dla Twojej placówki.
Mateusz Kamiński – doradca podatkowy, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik

15:10 - 15:40

Przerwa

15:40 - 16:40

Sesja tematyczna III

Sala A – zarządzanie w ochronie zdrowia (15.40 – 16.40)
Sala B wypalenie zawodowe i mobbing – (15.40 – 16.40)
Sala C – prawo medyczne
(15.40 – 16.40)
Sala D – marketing i wizerunek online
(15.40 – 16.40)
Świadomość siebie i samorozwój kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego.
Katarzyna Kuligowska, Trener Bizensu
Zarządzanie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu wśród personelu placówki medycznej Katarzyna Łempicka, Menadżer i TrenerNajczęstsze naruszenia praw pacjenta w placówce medycznej.
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
Facebook – czy to jeszcze działa? 10 sposobów jak poprawić treści na profilu naszej placówki.
Dorota Gładkowska, Case Consulting
Wartość dla zespołu czy strata czasu? Jak prowadzić spotkania pracownicze, żeby pracownicy chcieli brać w nich udział?
Łukasz Laskowski, Poziom 4
Przeciwdziałanie mobbingowi i identyfikacji działań kwalifikowanych jako mobbing w podmiotach leczniczych.
r.pr. Katarzyna Sikorska, F/K LEGAL
Nowe wymogi prawne związane z leczeniem dzieci.
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
Newsletter – proste i skuteczne narzędzie utrzymywania kontaktu z pacjentem.
Dorota Gładkowska, Case Consulting

16:40 - 16:50

Przerwa

16:50 - 17:50

Sesja tematyczna IV

Sala A – strategia w placówce medycznej (16.50 – 17.50)
Sala B – sesja ogólna
(16.50 – 17.50)
Sala C – prawo medyczne (16.50 – 17.50)
Sala D – obsługa pacjenta
(16.50 – 17.50)
Nowe podejście do strategii - nad czym się zastanowić budując nowoczesną strategię?
Monika Sienkiewicz, Empiria
Compliance w zarządzaniu jakością i bezpieczeństwem w podmiocie medycznym.
dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING
Zmiany dla podmiotów leczniczych związane z ustawą o niektórych zawodach medycznych.Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej?
Katarzyna Łempicka, Menadżer Trener Biznesu
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiocie leczniczym.
Monika Sienkiewicz, Empiria
Dlaczego podwładnym trudno zrozumieć szefa - jak radzić sobie z wyzwaniami w komunikacji?
Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting
Co dokumentacja medyczna mówi o placówce?
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej?
Łukasz Laskowski, Poziom 4

13:10 - 13:40