Eksperci
COACH ZESPOŁOWY
Aleksandra Laskowska
Trener Biznesu, konsultant, dzielenie się wiedzą od zawsze było jej pasją. Jest trenerem posiadającym bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Doświadczenia te związane są z jej wieloletnią pracą w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2013 roku ukończyła Akademię Trenerów Biznesu Grupy SET, a od początku 2014 roku systematycznie prowadzi szkolenia dla placówek medycznych z zakresu rozwoju kompetencji społecznych. Jej klientami są zarówno duże szpitale państwowe, prywatne kliniki jak i przychodnie rodzinne i specjalistyczne. Tematy szkoleniowe, które cieszą się największym zainteresowaniem dotyczą przede wszystkim profesjonalnej obsługi pacjenta poprzez pryzmat radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w celu budowania wizerunku nowoczesnej placówki medycznej przyjaznej pacjentowi, podstaw komunikacji interpersonalnej opartej na empatii i asertywności, zarządzania personelem poprzez komunikację opartą na wzajemnym szacunku, budowania zdrowej współpracy zespołowej oraz radzeniem sobie ze stresem w miejscu pracy.
PRAWNIK
Maciej Gibiński
Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200 placówek medycznych w Polsce. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych oraz roszczeniach placówek medycznych. Wykładowca akademicki. Inspektor ochrony danych. Autor licznych publikacji z zakresu prawa medycznego. Uczestnik krajowych i międzynarodowych Konferencji naukowych z zakresu Prawa Medycznego.
TRENER BIZNESU
Tomasz Wysoczański
Doświadczony trener biznesu oraz konsultant. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, doradztwie strategicznym oraz szkoleniach rozwojowych. Aktualnie z pasją i zaangażowaniem wspiera liderów w rozwijaniu ich umiejętności przywódczych. Z powodzeniem w codziennej pracy wykorzystuje profilowanie motywacyjne Reiss Motivation Profile, co umożliwia lepsze zrozumienie motywacji i potrzeb klientów. Dodatkowo, dzięki pracy w roli menedżera, ma unikalną perspektywę łączącą teorię z praktyką, co przekłada się na bardziej pragmatyczne podejście do szkoleń i konsultacji. Jego holistyczne podejście do rozwoju liderów, połączone z bogatym doświadczeniem i zaangażowaniem, czynią go cennym partnerem dla każdego lidera dążącego do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym wymagającym środowisku biznesowym. Zaangażowanie w Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu oraz pozycja w zarządzie tego stowarzyszenia świadczą o uznaniu jego umiejętności i wkładu w dziedzinie treningu biznesowego.
TRENER BIZNESU
Monika Sienkiewicz
Monika Sienkiewicz doradca i trener w zakresie zarządzania i marketingu dla MŚP. Specjalizacja: zarządzanie strategiczne/ www.msienkiewicz.com Kursy specjalistyczne: akademia zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacje, narzędzia skutecznego managera, zarządzanie projektami metodą PMI, wzrost małego biznesu. Od 2001 roku związana z zarządzaniem w polskich firmach. Od 2007 r. właściciel firmy Empiria, doradca biznesowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Konsultantka przekonana o strategicznym wpływie ludzkiej pracy i umysłu na pomyślny rozwój świata i każdej nowoczesnej organizacji w nim działającej. Poprzez umiejętną współpracę z ludźmi i ich nieustanny rozwój, a także tworzenie optymalnych wysokojakościowych zespołów, skutecznie buduje sukces najróżniejszych typów firm. Doskonale zna zagadnienia HR, posiada naturalny talent ułatwiający komunikację, a także dobre zrozumienie najważniejszych zjawisk psychologicznych. 4 lata pracowała w Zarządzie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego (członek zarządu, członek komisji rewizyjnej). Doradca, szkoleniowiec i coach w zakresie zarządzania i marketingu – doświadczenie 13 lat.
EKSPERT DS. OCHRONY DANYCH
Wojciech Krówczyński
dr nauk ekonomicznych i finansów. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego i Politechniki Krakowskiej. Specjalista w zakresie zgodności (compliance) w zarządzaniu jakością i bezpieczeństwem w podmiotach leczniczych. Audytor ISO z doświadczeniem w zakresie minimalizowania ryzyka wystąpienia braku zgodności z przepisami prawa, standardami branżowymi, normami, regulacjami wewnętrznymi i dobrymi praktykami stosowanymi w podmiotach sektora prywatnego i publicznego. Inspektor ochrony danych. Doradca zawodowy. Związany z branżą medyczną od 1989 roku. Prowadzi wykłady, audyty, szkolenia oraz nadzór w zakresie zarządzania jakością i bezpieczeństwem.
TRENER I MANAGER
Katarzyna Łempicka
jest doświadczonym trenerem, managerem placówki medycznej, Inspektorem Ochrony Danych, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według normy ISO 45001:2018 oraz autorką bloga rejestratorkamedyczna.pl. Od 2015 roku związana z ochroną zdrowia.
Jej celem zawodowym jest kompleksowe wspieranie właścicieli placówek medycznych, tak by ich kliniki działały bez zarzutu.
Ukończyła socjologię, pedagogikę oraz studia podyplomowe „Prawo Medyczne”, „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu BHP.
Pomaga w otwieraniu nowych placówek medycznych – wspiera właścicieli w tworzeniu, wdrażaniu oraz audycie dokumentacji RODO, SANEPID, Urząd Wojewódzki, BDO, GUS, BHP oraz procedur pracy. Szkoli z zakresu ochrony danych osobowych w placówce medycznej, praw pacjenta, obsługi pacjenta z niepełnosprawnością oraz kompetencji miękkich.
TRENER BIZNESU
Łukasz Laskowski
Trener i właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4, od 2006 roku realizujący projekty rozwojowe w zakresie zarządzania, komunikacji, budowania zespołów, sprzedaży usług medycznych i obsługi pacjenta i klienta. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar i systemu ewaluacji szkoleń KirkPatrick Partners. Do tej pory przepracował na sali szkoleniowej ponad 18000 godzin, spędzonych na rozwijaniu ludzi. Lubi zmieniać otaczającą go rzeczywistość za pomocą pozytywnych przekonań oraz uczyć się bycia tu i teraz od swoich dzieci…
PRAWNIK
Katarzyna Adamska
Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Prowadzi audyt dokumentacji medycznej oraz weryfikuje stosowane w podmiocie leczniczym procedury medyczne. Wspiera podmioty lecznicze w procesach zamówień publicznych, jak również w zakresie przeprowadzanych kontroli przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Przygotowuje podmioty lecznicze do procesu akredytacji. Doświadczony wykładowca i szkoleniowiec w obszarze ochrony zdrowia. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Prawo, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Zdrowie Publiczne oraz licznych kursów dotyczących zarządzania w ochronie zdrowia. Obecnie doktorantka kierunku Prawo na Uczelni Łazarskiego.
Jej celem zawodowym jest kompleksowe wspieranie właścicieli placówek medycznych, tak by ich kliniki działały bez zarzutu.
Ukończyła socjologię, pedagogikę oraz studia podyplomowe „Prawo Medyczne”, „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu BHP.
Pomaga w otwieraniu nowych placówek medycznych – wspiera właścicieli w tworzeniu, wdrażaniu oraz audycie dokumentacji RODO, SANEPID, Urząd Wojewódzki, BDO, GUS, BHP oraz procedur pracy. Szkoli z zakresu ochrony danych osobowych w placówce medycznej, praw pacjenta, obsługi pacjenta z niepełnosprawnością oraz kompetencji miękkich.
EKSPERT DS. MARKETINGU
Dorota Gładkowska
z wykształcenia filolożka i PR managerka, była dziennikarka radiowa. Dzięki pracy w newsroomie zdobyła cenną wiedzę o tym, jak budować skuteczne narracje, które są chętnie „kupowane” przez media. 20 lat doświadczenia w marketingu B2B i B2C, obecnie wiceprezeska Case Consulting Sp.z o.o. Autorka kilkudziesięciu strategii marketingowych i wizerunkowych dla klientów z branży usługowej i przemysłowej. Współtwórczyni strategii wyborczych i realizatorka pięciu wygranych kampanii wyborczych. Copywriterka, która kocha dobre opowieści, skutecznie zarządzająca „gaszeniem pożarów” podczas kryzysów wizerunkowych. Wydawczyni prasy na zamówienie. Uwielbia pracę warsztatową z klientami, dzięki której mogą oni nowo odkrywać prawdziwą wartość ich marek. Mama dwójki dzieci, nałogowa czytelniczka dobrej literatury, miłośniczka jogi i mindfulness.
TRENER BIZNESU
Anna Martens
Jest prezesem firmy badawczo-szkoleniowej OnData. Od lat jej pasją i pracą są badania User i Customer Experience. Doktorat z literaturoznawstwa zrobiła na paryskiej Sorbonie, a umiejętności badawcze pogłębiała zdobywając kolejne certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT). Od 2008 roku bada, wykłada i szkoli. W tym czasie przeprowadziła już pewnie ponad 10 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Szkoli z badań marketingowych i Data Storytelling. Badania prowadzi dla wielu branż, w tym transportowej, budowlanej, produkcyjnej, usługowej i medycznej.
TRENER BIZNESU
Katarzyna Kuligowska
Twórczyni marki Przestrzeń Holistycznego Rozwoju,
Trenerka Rozwoju Osobistego i Biznesu,
Opiekunka kierunku i wykładowczyni studiów podyplomowych Psychologia pozytywna na WSG w Bydgoszczy,
Terapeutka i Coach systemowy, Mentorka biznesu.
Od ponad 10 lat prowadzę własną firmę szkoleniową, w nurcie rozwoju osobistego i rozwoju samoświadomości. Wspieram przedsiębiorców w szlifowaniu ich liderskich kompetencji oraz w rozwoju ich zespołów w obszarze efektywności, komunikacji, sprzedaży, rozwiązywania konfliktów, budowania kultury organizacji opartej o szacunek i empatię. Pracuję z klientami w czasie grupowych warsztatów i w czasie indywidualnych sesji. Pracujemy na poziomach świadomości i nieświadomości, co efektywnie wspiera proces zmian klienta, odblokowując jego potencjał, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.
PRAWNIK
Bartosz Pawelczyk
Radca prawny, założyciel i wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik z Poznania. Specjalizuje się w prawie medycznym. Do obszarów jego działalności należy prowadzenie bieżącej obsługi prawnej branży medycznej. Doradza lekarzom w postępowaniach przed Narodowym Funduszem Zdrowia, wspiera ich przy postępowaniach kontrolnych i sądowych dotyczących błędu w sztuce. Tworzy strategie rozwoju podmiotów leczniczych. Prowadzi audyty podmiotów leczniczych i szkolenia dla managerów ochrony zdrowia i lekarzy. Wspólnik zarządzający dwóch placówek stomatologicznych działających komercyjnie oraz w ramach NFZ.
RADCA PRAWNY
Krzysztof Kozik
Radca prawny, założyciel i wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik z Poznania. Specjalizuje się w doradztwie dotyczącym transakcji zakupu i sprzedaży firm medycznych. Wspiera klientów w planowaniu procesów przekazania biznesu następcom (sukcesja), a także reprezentuje wspólników jako negocjator w sporach między nimi. Doradza w prowadzeniu biznesu od utworzenia spółki, przez jej rozwój, po sprzedaż udziałów inwestorowi. Specjalizuje się w procesach przekształcania jednoosobowych działalności gospodarczych, a także dużych spółek oraz w transakcjach przeniesienia przedsiębiorstwa. Przekształcił spółki o łącznej wartości majątku przekraczającej 400.000.000,00 zł. Większość przekształceń dotyczyła firm medycznych, w tym z kontraktami z NFZ. Był wspólnikiem placówek medycznych w zakresie specjalistyki i rehabilitacji.
PREZES ZARZĄDU KLINIKI.PL
Marcin Fiedziukiewicz
Ekspert w zakresie tworzenia i audytu modeli biznesowych. Specjalista w budowaniu strategii i projektowania zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Doradca w zakresie strategii sprzedażowych i marketingowych. Od lat związany z rynkiem nowych technologii oraz e-commerce. Prezes Zarządu Kliniki.pl. Swoją karierą z biznesem oraz internetem zaczynał jako publicysta w miesięczniku Marketing Serwis, gdzie opisywał tworzący się w Polsce świat Internetu oraz przeprowadzał rozmowy z twórcami polskich spółek internetowych (Onet, Interia, Hoga). Realizował projekty m.in. na rzecz Grupy Allegro, Tauron czy ING Bank Śląski. Twórca aplikacji rekrutacyjnej do szukania pracy i pracowników Jobsquare, z której korzystało ponad 300 tys. użytkowników w Polsce i na Ukrainie. Od ponad trzech lat w branży medycznej zmienił serwis Tourmedica.pl w Kliniki.pl i buduję drugą co do wielkości markę medycznego med techu w Polsce, która w ciągu ostatnich 2 lat urosła o ponad 300%.
RADCA PRAWNY
Natalia Paradowska
Radca prawny, specjalista z zakresu prawa medycznego i prawa ochrony zdrowia. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie obsługi podmiotów leczniczych. Reprezentuje szpitale i lekarzy w sporach sądowych, w szczególności w postępowaniach odszkodowawczych o błędy medyczne i związanych z naruszeniem praw pacjenta. Prowadzi audyty podmiotów leczniczych oraz doradza w zakresie organizacji i zarządzania podmiotem leczniczym w sposób zgodnym z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Współpracuje z Kancelarią Radców Prawnych Pawelczyk Kozik.
LEAN HEALTHCARE
Grzegorz Koczor
Założyciel Fundacji Lean Healthcare Polska oraz twórca marki Lean w Medycynie. Ukończył studia z zarządzania projektami, biotechnologii oraz MBA w Ochronie Zdrowia. Specjalizuje się w zagadnieniach z obszaru przywództwa i metodyki Lean w ochronie zdrowia. Od kilkunastu lat pomaga przedsiębiorstwom przejść na wyższy poziom zarządzania. Zasłynął jako inicjator rozwiązań biznesowych podnoszących efektywność i innowacyjność firm, opartych na indywidualnym podejściu do ich strategii. Współtwórca brandu „Jakość i Lean w medycynie” oraz wykładowca na studiach MBA oraz Zdrowia Publicznego. Autor licznych publikacji, w tym książki „Lean w medycynie”. W jego portfolio są firmy jak: Medicover Sp. z o.o., Scanmed S.A., Penta Hospitals, WSS Kamieńskiego we Wrocławiu, NU-MED Grupa i inne.
E-ZDROWIE
Agnieszka Rudnicka-Szymczak
Absolwentka Wydziału Fizjoterapii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Ukończyła podyplomowe studia na SGH Zarządzanie Zakładami Opieki Zdrowotnej. Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach państwowych związanych z systemem opieki zdrowotnej w Polsce (NFZ), oraz jako kierownik projektów IT (ZUS). Posiada międzynarodowe certyfikaty z zakresu zarządzania projektami(Prince2, Prince2Practictional, Management of Risk, Agile, Facylitation) Obecnie, studentka podyplomowych studiów MBA Healthcare Innovation & Technology w Centrum Kształcenia Podyplomowego Łazarski w Warszawie. Jest członkiem zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych” (System E-zdrowie, P1).
SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Adrianna Herdzin-Stodółka
Mgr biologii, specjalista ds. ochrony środowiska z wieloletnim, praktycznym doświadczeniem w obsłudze klientów indywidualnych oraz mikro, średnich i dużych firm w obszarach związanych z ochroną środowiska (Ustawa o odpadach, Prawo ochrony środowiska, Prawo wodne).
Doświadczenie zdobyte podczas przeprowadzanych szkoleń, audytów wewnętrznych z powodzeniem wykorzystuje dziś pomagając firmom i placówkom medycznym odnaleźć się w stale zmieniających się realiach ochrony środowiska.
W kręgu jej zainteresowań jest język hiszpański, a wolny czas najchętniej spędza z rodziną i przyjaciółmi na górskich wycieczkach, gotowaniu i graniu w planszówki.
PRAWNIK
Katarzyna Sikorska
Practice Partner, Radca Prawny. Posiada bogate doświadczenie w wewnętrznej, bieżącej obsłudze podmiotów z branży produkcyjnej, usługowej i medycznej. Specjalizuje się w obszarze prawa pracy, zapewniając kompleksowe wsparcie działów HR w obszarze zatrudniania, zwalniania, tworzenia regulaminów, procedur, polityk wewnętrznych, budowania dobrej komunikacji z pracownikami czy podczas postępowań kontrolnych PIP i ZUS. Doradza Klientom zarówno w sprawach indywidualnego, jak i zbiorowego prawa pracy, szukając rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta. Prowadzi szkolenia z zakresu swojej specjalizacji dla kadry zarządzającej oraz stale współpracuje z jednym z najbardziej znanych polskich systemów informacji prawnej w zakresie udzielania odpowiedzi na pytania użytkowników. Reprezentuje pracodawców i pracowników w sprawach sądowych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Odbyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi, absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Współpracuje z Kancelarią Fortak & Karasiński Radcowie Prawni od 2018 roku.
DORADCA PLACÓWEK MEDYCZNYCH
Helena Wloka
11 lat związana z Przedsiębiorstwem Konsultingowym AGM, w którym realizuje się doradzając placówkom medycznym na terenie całego kraju, jaki system zarządzania wybrać, aby spełnić przepisy prawa oraz poprawić funkcjonowanie przychodni czy szpitala. Specjalistka ds. marketingu i sprzedaży, po spotkaniu z nią, osoby zarządzające podmiotami medycznymi wiedzą czy najwłaściwszym kierunkiem jest wdrożenie akredytacji, czy może systemu ISO oraz w jaki sposób pozyskać środki na dofinasowanie zakupu sprzętu, szkoleń i doradztwa w swoim podmiocie. Prowadzi szkolenia z obsługi trudnego pacjenta oraz pacjenta o szczególnych potrzebach, które to zagadnienia są jej szczególnie bliskie z uwagi na doświadczenie życiowe, bowiem jako mama niepełnosprawnego intelektualnie syna, zetknęła się z mnóstwem nieprzewidzianych i skomplikowanych sytuacji w placówkach medycznych. Lubi piesze wędrówki, jazdę na łyżwach i rowerze, ale przede wszystkim pokazywanie innym, że niepełnosprawność to człowiek ze swoimi potrzebami i prawem do szczęścia.
DORADCA PODATKOWY
Mateusz Kamiński
Współpracuje z Kancelarią Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik. Specjalizuje się w doradztwie podatkowym skierowanym do przedsiębiorców rodzinnych. Wspiera polskie firmy poprzez tworzenie dla nich indywidualnych projektów planowania podatkowego oraz zabezpieczenia jego efektów. Można liczyć na jego wsparcie w postaci wyboru korzystnej formy prawnej prowadzenia swojej firmy, stworzenia struktury zabezpieczenia i inwestowania majątku rodzinnego, podatkowego zabezpieczenia czynności reorganizacyjnych (przekształceń, podziałów, czy połączeń), doradztwa podatkowego przy transakcjach sprzedaży firmy lub pozyskiwania inwestora zewnętrznego, doradztwa podatkowego w zakresie skorzystania z ulg i zwolnień podatkowych (m.in. ulga B+R, IP BOX, Polska Strefa Inwestycji), doradztwa podatkowego w zakresie inwestycji zagranicznych, uzyskania opinii podatkowych lub interpretacji indywidualnych prawa podatkowego lub innych form stanowisk organów podatkowych.
EKSPERT MEDYC.PL
Jakub Ożga
Właściciel Medyc.pl
Obserwując rynek oprogramowania medycznego w 2014 roku zauważyłem, że istniejące rozwiązania są trudne w obsłudze i nieintuicyjne. Postanowiłem to zmienić. Moim celem było stworzenie rozwiązań charakteryzujących się wysoką jakością i jednocześnie prostotą obsługi Wykorzystując umiejętności programistyczne i posiłkując się wskazówkami użytkowników – samodzielnie zbudowałem Platformę Medyc i stworzyłem firmę, w której centrum uwagi znalazł komfort pracy klienta. Postawiłem na najwyższą jakość, partnerskie podejście i szczerość wzajemnych relacji. W ciągu kilku lat osiągnąłem cel i teraz codziennie z zespołem pracujemy nad podwyższaniem standardów produktu i rozwojem firmy.
Prawnik
Marta Byzdra-Pawlak
Practice Partner, Radca Prawny specjalizuje się w obszarze prawa cywilnego, w tym procesowego i medycznego, a także sprawach za zakresu prawa pracy.
Świadczy również pomoc prawną jako obrońca reprezentujący lekarzy przed organami dyscyplinarnymi izb lekarskich. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze organów administracji publicznej oraz prawa administracyjnego. Odbyła szereg szkoleń dotyczących skutecznego prowadzenia postępowań sądowych, jak również w zakresie prawa ochrony zdrowia. Autorka publikacji dotyczących wykonywania zawodu lekarza oraz z zakresu funkcjonowania podmiotów leczniczych. Odbyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi, absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.
Prawnik
Marta Woś
Head of NFZ Desk w Kancelarii Fortak & Karasiński. Specjalizuje się w obszarze prawa medycznego. Zajmuje się głównie sprawami związanymi z obsługą podmiotów medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz zawartych z nim umów o udzielanie świadczeń. Doradza placówkom przy transakcjach, w których kluczową rolę odgrywa przeniesienie pomiędzy podmiotami kontraktów z Funduszem oraz rozliczenie kontraktu na świadczenia zdrowotne. Prowadzi sprawy sądowe w zakresie odzyskiwania należności placówek medycznych od Funduszu. Prowadzi szkolenia dla podmiotów leczniczych z zakresu praw pacjenta, zasad prowadzenia dokumentacji medycznej oraz zasad realizacji i rozliczenia umów z NFZ. Autorka licznych publikacji o tematyce prawa ochrony zdrowia i systemu opieki zdrowotnej. Prelegentka podczas seminariów i konferencji dotyczących ochrony zdrowia.
Ekspert eGabinet
Anna Banaszkiewicz-Rosińska
Dyrektor ds. kluczowych klientów eGabinet. 12 lat doświadczenia w marketingu i e-commerce. Prelegent oraz organizator tysięcy godzin szkoleń w Polsce i za granicą z zakresu rozwoju osobistego, autoprezentacji, sprzedaży, organizacji czasu i zarządzania zasobami ludzkimi. Pasjonatka pomocy ludziom w budowaniu nowej ścieżki kariery. Kulturoznawca, dziennikarz oraz negocjator w jednym. Wiedzę z zakresu zaplanowania celów – poprzez dostarczanie kompetencji społecznych oraz opanowanie umiejętności zarządzania emocjami zdobyła na szkoleniach takich guru jak: Anthony Robbins, T. Harv Eker, Brian Tracy. Każdego dnia przyświeca jej motto „życie to nie próba generalna
Prawnik
Ewelina Soboń
Senior Lawyer, Radca Prawny. Specjalizuje się w obszarze prawa cywilnego i medycznego. Zajmuje się głównie obsługą prawną podmiotów leczniczych – prowadzeniem postępowań sądowych, zastępstwem procesowym przed Sądami i urzędami oraz przygotowywaniem opinii prawnych. Pracę magisterską poświęconą zagadnieniom z zakresu cywilnego postępowania dowodowego obroniła w Katedrze Postępowania Cywilnego II pod kierunkiem prof. zw. dr hab. A. Marciniaka z wynikiem bardzo dobrym. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Kancelariach prawnych w Łodzi oraz odbywając praktykę w sądach i w Klinice Prawa przy WPiA UŁ. Biegle włada językiem angielskim – posiada certyfikat FCE, ukończony kurs CAE oraz certyfikat TOLES. Odbyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi, absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Współpracuje z Kancelarią Fortak & Karasiński Radcowie Prawni od 2018 roku.